Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Значення
Це сторінка про гру 1998 року випуску і про першу частину серії загалом. Статтю про місто Брама Балдура дивіться тут — Брама Балдура (місто). Інші використання — Брама Балдура (значення).
Зауваження
Якщо не вказано інакше, тематика будь-якої статті на вікі, що посилається на цю статтю як "з'являється" в Брамі Балдура, разом з тим має відношення і до розширення «Сказання Узбережжя мечів» (Tales of the Sword Coast), а також є частиною Розширеного видання (Enhanced Edition).

Брама Балдура (англ. Baldur's Gate) — це комп'ютерна рольова гра, розроблена студією Bioware, була випущена в листопаді 1998 року видавцем Interplay Entertainment. Події гри відбуваються у світі Забутих Королівств, кампанії фентезійного сеттінгу, з використанням дещо змінених правил Advanced Dungeons & Dragons 2-ої редакції.

Історія слідує за пригодами персонажа гравця по Узбережжю мечів, яке простягається на західному узбережжі Фаеруну, спостерігаючи за зростанням героя в катастрофічний Час Незгод. Розвиток персонажа відбувається за рахунок спілкування і участі в битвах. Гра винагороджує героя гравця згідно його моральних рішень.

Ігролад[]

Гра була запрограмована у відповідності до ліцензованого набору правил сеттінгу Забутих Королівств, використовуючи правила 2-ої редакції Advanced Dungeons & Dragons. Тим не менш різноманітні елементи з цього набору були модифіковані для того, щоб гра відбувалась в режимі реального часу. Кожен персонаж постійно перебуває у русі, при цьому гра кожної миті може бути поставлена на паузу.

Протягом гри минулі та поточні події пов'язуються з гравцем через діалоги, написаний текст, записи в журналі та катсцени. Діалоги ініціюються при тицянні по перехожих. Це генерує текстові, іноді живі діалоги з варіативними відповідями. Такі взаємодії можуть вести до завдань чи місій.

Гра розділена на сім частин вставками із вступними діалогами перед кожною. Вільне дослідження мапи світу доступно в кожній частині, але деякі області заблоковані до моменту, коли гравець досягне визначеної точки в грі. Гравець починає як слабкий персонаж, бідно екіпірований та без союзників. З часом гравці знаходять більш могутню зброю, обладунки та закляття, і можуть формувати гурт до шести персонажів (включно з ігровим). Очки досвіду, отримані за завершення завдань та вбивство чудовиськ, удосконалюють навички головного персонажа та інших членів гурту.

Плин часу в процесі гри виражається в змінах освітлення та закритті більшості магазинів, а також у збільшенні вірогідності сутичок протягом ночі. Таверни відкриті вночі, але нема змін у присутності постояльців або бармена, щоб відобразити плин часу. Група персонажів, контрольована гравцем, втомлюється від подорожей протягом повного дня, і це потребує відпочинку для відновлення.

Сюжет[]

Налаштування світу[]

Західний берег Фаеруну разом із Морем Мечей вміщує безліч екологічного різноманіття і рельєфу, в тому числі гори, ліси, болота, трясовини, рівнини, міста та руїни. З узагальненою назвою Узбережжя Мечів він приваблює шукачів пригод, добрих та злих, і надає гарний фон для величної пригоди. Регіон, охоплений грою, грубо обмежений на півдні Хмарними Вершинами, на сході Лісом Гострих Зубів, на заході Морем Мечів, і на півночі Брамою Балдура. Головна історія втягує персонажів у розслідування змов, протиборство з таємними планами організацій, таких як Зентарім, Червоні чаклуни Тхая, Залізний трон, Полум'яний кулак, Бездушні, Чорні кігті та Орфісти, так само як у віднайдення походження та історії головного героя.

Історія[]

Advertisement