Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Чорні ями (англ. The Black Pits) — це доповнення розроблене студією BeamDog і випущене у складі розширеного видання першої гри серії.

Воно мало сиквел у складі розширеного видання другої гри з назвою Чорні ями: Гладіатори Тая.

Ігролад[]

Чорні ями — це серія послідовних і більш складних битв у стилі арени, розбитих на три рівня, по п'ять битв у кожному, у підсумку п'ятнадцяти не враховуючи першу, з якої все починається. Геймплей приблизно на 8 годин для першого разу і 2-3 години, якщо імпортувати сильних персонажів.

Герої можуть досягти в середньому 10-го рівня. Можна також будь-якої миті експортувати персонажів та почати основні кампанії із ними. Вони збережуть свої рівні на момент експорту, але ліміт досвіду буде знижений, щоб відповідати вимогам основних ігор.

Сюжет[]

Чорні ями починаються з того, що гравець (та його гурт) були викрадені за неясних обставин, де б вони на той момент не знаходились, і їх змушують битися на арені (насправді багатьох аренах, але одного комплексу). За кожну перемогу гравець отримує деякі гроші, які можна використати на поліпшення спорядження та отримання порад чи підказок щодо наступних боїв від враженого спостерігача. З рештою у власника арени не залишиться нікого, щоб виставити проти команди гравця, і він виступить проти нього особисто.

Між боями ви можете отримати трохи передісторії та несуттєвих завдань без нагород (якщо вони не пов'язані з основною історією), а також Зілля Сили. Перед кожною битвою можна підсилювати свій гурт, а також повторювати раніше завершені бої для отримання додаткового досвіду та грошей.

За лаштунками арени можна знайти достатньо торговців з різноманітним спорядженням, закляттями, витратниками та іншим добром. Вони мають свій власний погляд на те, чому служать Баелоту (власнику арени), і свої невеличкі історії.

Advertisement