Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Зауваження
Якщо тематика статті вже присутня в оригінальній грі Брама Балдура чи його розширенні «Сказання Узбережжя мечів» (Tales of the Sword Coast), це повідомлення не буде явно відсилатися до Розширеного видання, натомість читатиметься як «з'являється в Брамі Балдура».

Брама Балдура: Розширене видання (англ. Baldur's Gate: Enhanced Edition) — це ремейк класичної Брами Балдура та його розширення «Сказання Узбережжя мечів». Ремейк був розроблений студією Overhaul Games та виданий Atari. Запланований на літо 2012, але відстрочений до 25 листопада для поліпшення якості гри.

Друге розширене видання, Брама Балдура 2: Розширене видання, було випущене 15 листопада 2013 року. Частини для консолей обох розширених видань були випущені разом для PlayStation 4, Xbox One, та Nintendo Switch 15 жовтня 2019 року.

Особливості[]

Більше 400 виправлень та доповнень, таких як новий інтерфейс, що забезпечує оновлену та поліпшену підтримку для дисплеїв високої роздільності та з широким екраном. Планшети iPad та Android отримали специфічні покращення для ліпшого керування.

Онлайн мультиплеєр був модернізований для встановлення системи сумісності і тепер в мультиплеєр можна грати з різних платформ.

Ключові поліпшення гри — це впорядкований вихідний код. Усі доповнення з гри Брама Балдура 2: Тіні Амна були перенесені в це перевидання, включаючи установки класів, субрас та класів. Ліміт досвіду такий самий, що і в «Сказаннях Узбережжя мечів», — 161 000 ОД.

Усі оригінальні кінематографічні ролики були повністю заміщені зробленими вручну і зрежисованими Натом Джонсом.

Розширене видання також включало своєчасні та регулярні поліпшення після релізу, в тому числі підтримку модифікацій.

Деякі переваги (наприклад за рахунок багів) були виправлені і більше не працюють в розширених виданнях.

Доповнення[]

Персонажі[]

Три нові ігрові персонажі у якості супутників:

  • Расаад ін Башир — калішитський монах, що демонструє свої бойові мистецтва жителям Нашкеля. Особисте завдання приведе його до найвищих точок Хмарних вершин, де він зустрінеться з власною долею. Расаад може доєднатися до групи, і його місцина на Хмарних вершинах — це нова місцина. Орієнтовна тривалість цього доповнення біля 4-ох годин.
  • Ніра Дикий маг — чарівниця-напівельф, яка повільно розуміє свою істинну магічну силу та потенціал. Це неігровий персонаж, що може доєднатися до гурту і включає особливу романтичну пригоду. Нова локація була додана для її історії, названа Анклав Едоя. Орієнтовна тривалість цього доповнення біля 4-ох годин.
  • Дорн II-Хан — напіворк, що володіє невимірною силою з не цього світу, заключену в його чорний меч та несвяті закляття. Зраджений союзниками Дорн прагне помсти та слави. Це неігровий персонаж, що може доєднатися до гурту. Також доступний набір Чорного хранителя, що дозволяє створити свого власного чемпіона зла. Орієнтовна тривалість цього доповнення біля 4-ох годин.

Чорні ями[]

Чорні ями — нова незалежна кампанія в глибинах Підмороку. Область складається з 15-ти рівнів з викликами боїв в стилі арени, з повною кастомізацією членів гурту до 6-ти осіб. Підтверджена тривалість нової області близько 6-ти годин.

Облога Драконового списа[]

Облога Драконового списа — завантажуване доповнення (dlc) для гри Брама Балдура: Розширене видання. Сюжетна лінія заповнює прогалину між подіями першої та другої Брами Балдура.

Advertisement