Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Брама Балдура: Облога Драконового списа (англ. Baldur's Gate: Siege of Dragonspear) — це доповнення до комп'ютерної рольової гри Брама Балдура: Розширене видання, розроблене студією Beamdog та випущене у травні 2016 року.

Опис Steam[]

Саревока вбито — тепер він не розв’яже кровопролитну війну. Але мешканцям Брами Балдура спокій лише сниться. З півночі суне Кампанія. Її солдати грабують поселення на своєму шляху, силоміць забираючи всіх здатних тримати зброю до себе на службу; торгівля на Узбережжі Меча сходить нанівець. На чолі цієї армії стоїть Осяйна Пані — таємнича войовниця з неабияким даром переконувати. Чи правдиві чутки, що вона теж боже дитя, як і ви?
Що більше ви наближаєтеся до Осяйної Пані, то зрозуміліше стає, який вплив на ваші рішення має те, що ви — нащадок мертвого Бога Убивств. Мешканці Брами Балдура вірять у вас, та перш ніж зітнутися з Осяйною Пані, вам доведеться визначити, чиї інтереси захищатимете серед руїн замку Драконячий Спис…
З випуску останньої гри в серії Baldur’s Gate минуло вже десять років, і от, це сталося: розпочато новий розділ у сазі нащадка Баала. Зустрічайте Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear. Дослідивши приблизно 25 годин її ігрового вмісту, ви нарешті довідаєтеся, що відбувалося в час між фіналом оригінальної Baldur’s Gate та початком Baldur’s Gate II.

Основні особливості:[]

  • Новий розділ у сазі Baldur’s Gate.
  • Захоплива, чудово виписана пригода, у якій вам доведеться протистояти новому таємничому супротивнику.
  • Нові дбайливо вималювані вручну місцевості Узбережжя Меча.
  • Можливість завантажити персонажа з Baldur's Gate: Enhanced Edition та, пройшовши це доповнення, продовжити гру в Baldur's Gate II: Enhanced Edition.
  • Чотири нових наборів озвучування для головного персонажа.
  • Актори озвучування, знайомі по першій частині серії, а також нові.
  • Оновлений інтерфейс користувача, додаткові покращення рушія Infinity Engine.
  • Понад 25 годин ігрового вмісту.
  • Ще більше речей, пригод і навіть новий клас — шаман!
  • Музика, написана Семом Гуліком.
  • Добре налагоджений режим багатокористувацької гри, що підтримує взаємодію між іграми на різних платформах.
  • Режим «Казочка» для гравців, які понад усе бажають поринути в перипетії сюжету.

Ігролад[]

Сюжет[]

Визначні персонажі[]

Історія[]

Advertisement