Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Балдуранів Велетобій (англ. Balduran's Giantslayer) — легендарний великий меч у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Меч Балдурана, засновника Брами Балдура, що мав за друга власного дракона-захисника — великого осяйного змія на ймення Ансур. Та будь-якій дружбі можна покласти край так само легко, як розв'язати шнурівку на черевиках, і в скрутні, непевні часи Балдуран убив Ансура. Діяння це він звершив саме цим мечем.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Великий меч Балдуранів Велетобій Грізьба велетів: Шкода від удару подвоюється модифікатором сили. Ця зброя наділяє вас Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагою на Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидки атаки супроти великих, велетенських та колосальних істот.
  • Іконка ББ3 Дія Загальне Допоміжне Подоба велета: Збільшити свій розмір. Атаки зброєю додатково завдають Іконка ББ3 Кістка 1d6 фіз 1к6 шкоди. Ви отримуєте Іконка ББ3 Стан Тимчасові очки здоров'я 27 тимчасових очок здоров'я, і маєте Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу на Іконка ББ3 Стат Перевірка перевірках та Іконка ББ3 Стат Протидія протидіях здібності Іконка ББ3 Здібність Сила сила.

Дії зі зброєю[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Отримання[]

Акт 3

Трофей з Ансура в Драконовій обителі, Змієвий шлях.

Advertisement