Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Стаття описує історію створення гри Брама Балдура 3.

«Збирайте свій гурт»

Брама Балдура 3 — це відеогра і третя частина серії. Її анонсовано 6 червня 2019 року розробниками Larian Studios під час презентації Google Stadia.

За підтвердженням Wizards of the Coast, котрі володіють ліцензією Dungeons & Dragons, гра є офіційним "новим розділом легендарної серії."

Новини[]

  • 4 серпня 2020: Larian Studios повідомили на Twitter що Дочасний доступ не розпочнеться у серпні. Дату виходу Дочасного доступу буде повідомлено 18 серпня 2020 року.
  •  13 червня 2020: У своєму третьому повідомленні до спільноти Larian Studios анонсували можливий вихід Дочасного доступу в серпні.
  •  11 червня 2019: Офіційний форум Baldur's Gate III запрацював
  •  9 червня 2019: Свен Вінке, керівник гри з Larian Studios, та Майк Мерлс, творчий керівник франшизи Dungeons & Dragons, відповіли на запитання про Baldur's Gate III протягом кількох інтерв'ю напередодні E3 2019
  •  7 червня 2019: Разом із першим листом по грі Larian Gazette опубліковано й перше повідомлення для спільноти на YouTube каналі Larian Studios.

Файл:Baldur's Gate 3 - Community Update 01

  •  6 червня 2019: Larian Studios анонсували Baldur's Gate III на презентації Google Stadia й запустили офіційний вебсайт гри, показавши кінематографічне відео Baldur's Gate 3 - Announcement Teaser - UNCUT Брама Балдура 3

Тематика[]

Після таких ігор, як Baldur's Gate, Tales of the Sword Coast, Siege of Dragonspear, Shadows of Amn та Throne of Bhaal, але також настільних пригод Murder in Baldur's Gate і Baldur's Gate: Descent into Avernus, головні події відбуватимуться в місті Брама Балдура у грі Брама Балдура 3, приблизно за сто років після подій перших двох ігор.

Особливості[]

Як і попередники, Брама Балдура 3 матиме режими самотньої та спільної гри по мережі. Вона в Дочасному доступі на Windows і macOS, а також для тепер закритої Google Stadia, також розробляється для PlayStation 5 і Xbox Series X та Series S. Гра заснована на 5-й редакції Dungeons & Dragons тож для гравців, знайомих із попередніми іграми, це буде значна зміна, як і візуальна складова, котра значно перевершує Enhanced Editions оригінальних ігор.

Розробка

  • В інтерв'ю німецькому ігровому журналу, як і USGamer, Свен Вінке з Larian Studios розповів, що Брама Балдура 3 буде випущена лиш тоді, коли робота над нею повністю завершиться, тобто цього не станеться у 2019.
  • Перші кроки щодо розробки сягають ще 2017 року згідно з інтерв'ю USGamer.
Advertisement