Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Переклад
Назва уточнюється перекладачами та може відрізнятися від поточної.
Оригінальна назва: Іскрострим.

Іскрогорожа (англ. The Sparkswall) — незвичний перстень у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Коли гном-винахідник Ірре зустрів клірикиню Містри Ленору, між ними проскочила іскра. Поодинці вони трудилися буденно, а разом — надихали одне одного на нові досягнення та новаторство. Цей перстень є лиш одним з їхніх численних наукових звершень.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Перстень Іскрогорожа Захисне заземлення: Захищає носія від Іконка ББ3 Стан Електризація електрошоку.
  • Іконка ББ3 Опір Магічна Опір до Іконка ББ3 Шкода блискавкова блискавкової шкоди.

Отримання[]

Акт 1
  • Знаходиться у позолоченій скрині в таємному підвалі Магічної вежі у Підмороку. Є наступні способи потрапити:
    • Прихований Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття МС 18 важіль на 6 поверсі.
    • Використати важіль за прихованими дверима:
      • Особисто, перемістившись до проходу, якій видно через зазор між сходами, які з'єднують 1 та 2 поверх за допомогою Іконка ББ3 Закл 2 Маревний крок Маревний крок чи Іконка ББ3 Закл 3 Політ Політ.
      • За допомогою Іконка ББ3 Замов Магічна рука Магічна рука
      • Наче можна це також зробити поціливши стрілою.
    • Іконка ББ3 Перстень Ґ золото + Провідне світло дозволяє побачити додаткову кнопку на ліфті.

Поради[]

  • Дозволяє вільно використовувати Іконка ББ3 Алебарда Сяйво сотворіння Сяйво сотворіння, яке можна отримати в цій же Магічній вежі.
Advertisement