Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Zabójca - podklasa złodzieja.

Opis w grze[]

Jest to morderca, który opanował sztukę szybkiego i dyskretnego zabijania. Aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki, działa anonimowo i przez zaskoczenie.

Specjalne zdolności:[]

  • +1 do testów trafienia i obrażeń.
  • Zdolność Cios w plecy osiąga mnożnik x7, zamiast x5.
    • Poziom 17-20: x6
    • Poziom 21-40: x7
  • Raz dziennie na cztery poziomy (poczynając od 1. poziomu) może pokryć swoją broń trucizną.
    • ZATRUTA BROŃ: Każde udane trafienie spowoduje w ciągu następnych pięciu rund, że do organizmu ofiary zostanie wprowadzona trucizna. Każda z ofiar może zostać poddana działaniu trucizny raz na rundę. Ilość zadawanych przez postać obrażeń od trucizny zależy od jej poziomu:
    • Poziom 1: Ofiara otrzymuje 1 obrażenie od trucizny na sekundę przez sześć sekund (rzut obronny przeciw śmierci z modyfikatorem +1 neguje).
    • Poziom 5: Ofiara otrzymuje natychmiast 2 obrażenia od trucizny (bez rzutu obronnego), a także 1 obrażenie od trucizny na sekundę przez dwanaście sekund (rzut obronny przeciw śmierci neguje).
    • Poziom 9: Ofiara otrzymuje natychmiast 4 obrażenia od trucizny (bez rzutu obronnego), a także 1 obrażenie od trucizny na sekundę przez osiemnaście sekund (rzut obronny przeciw śmierci z modyfikatorem -1 neguje).
    • Poziom 13: Ofiara otrzymuje natychmiast 6 obrażeń od trucizny (bez rzutu obronnego), a także 1 obrażenie od trucizny na sekundę przez dwadzieścia cztery sekundy (rzut obronny przeciw śmierci z modyfikatorem -2 neguje).

Ograniczenie:[]

  • Co poziom dostaje tylko 15 punktów do wykorzystania na umiejętności złodziejskie.
Advertisement