Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Syn Entara - jest to wbrew pozorom proste i krótkie zadanie, które trzeba wypełniać, a racze spróbować wypełnić, aby Kagain pozostał w drużynie na stałe. Zadanie rozpoczyna się w Beregost w sklepie Kagaina.

Opis przejścia[]

W Beregost należy odnaleźć Sklep Kagaina, który znajduje się obok gospody Feldepost. Krasnolud zaoferuje drużynie pracę - odnalezienie zaginionej karawany syna Entara Srebrenej Tarczy a jako nagrodę obieca 15 sztuk złota na głowę. Oficjalnie zadania nie można skoczyć, jednak żeby Kagain pozostał w drużynie należy podjąć się próby jego ukończenia najlepiej od razu po przyłączeniu go do drużyny. Jest to o tyle proste, że wystarczy się jedynie wybrać do lokacji na północ od Beregost, a Kagain stwierdzi, że całe to poszukiwanie niema sensu, gdyż tych wraków karawan jest za dużo. Tym samym zadanie się zakończy, a Kagain pozostanie w drużynie, ale 15 sztuk złota nie głowę się nie otrzyma.

Modyfikacja Unfinished Business[]

Modyfikacja dopełnia zadanie, sprawiając że ma ono swoje oficjalne rozwinięcie i zakończenie. Należy odnaleźć karawanę w lokacji na północ od Beregost i zabić bandytów w jej okolicy. Następnie z ich ciał odzyskać symbol rodzinny Entara i dostarczyć go do domu Entara. W modyfikacji zadanie niema limitu czasowego.

Advertisement