Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Skie ReDone- Modyfikacja kontynuująca przygodę Skie w Baldur's Gate II.

Skie

Córka Entara Srebrnej Tarczy wróciła na szlak po śmierci ojca i trafiła do Amn. Można ją znaleźć w Targowie, w tym samym namiocie, w którym to Wilfred Czerwony usiłuje nam sprzedać bajeczkę o walce ze smokiem.

Po wejściu do Slumsów, przy południowym wejściu, pojawi się kobieta o imieniu: Perpetua Margerita IV Sharalla i powiadomi ją, że jej zbroja, którą zamówiła u znanego projektanta, jest już gotowa. Samego projektanta spotkamy trochę dalej, przed wejściem do Miedzianego Diademu. Nastąpi krótki dialog, swoją drogą mógłby być dłuższy i ciekawszy, po którym wręczy Skie Modną Zbroję Wyszczuplającą. Skórzany pancerz, o klasie pancerza 4 i z premią +5 do krycia się w cieniu. Pod względem fabularnym całkiem ciekawy, jednak na niewiele się przyda w boju, łatwo znaleźć coś zdecydowanie przydatniejszego.

Podczas jeden z rozmów Skie wspomni o Projektancie, któremu pomagała w pokazach mody. To dokładnie ten sam Projektant, który wręczył Skie Modną Zbroję Wyszczuplającą. Skie stęskniła się za nim i chce go odwiedzić. Projektanta znajdziemy obok fontanny w Dzielnicy Rządowej. Zleci nam małe zadanko odnalezienia 3 klejnotów: perły, diamentu i kamienia łotrzyków. Za tę przysługę zapłaci nam 10000 sztuk złota.

Podczas trwania romansu, Skie wręczy nam prezent - Rękawice Entara. Całkiem przydatny przedmiot, którego mogą używać wszyscy. Zapewnia siłę 18/00 i ochronę przed ciosami w plecy i trucizną.

Oto wszystkie zadania związane ze Skie.

Płaszcz z koronką który Skie posiada chroni przed wyssaniem poziomu przez wampiry.

Umiejętności złodziejskie: Otwieranie zamków: 105 Wykrywanie pułapek: 80 Kradzież kieszonkowa: 40 Ciche chodzenie: 65 Krycie się w cieniu: 90 Wykrywanie iluzji: 5 Zastawianie pułapek: 10

Ciekawostki[]

-Niestety modyfikacja nie pasuje do Siege of Dragonspear, ponieważ Skie ginie pomiędzy pierwszą, a drugą częścią gry, a w tej modyfikacji się pojawia.

Advertisement