Baldur's Gate Wiki
Advertisement
Ten artykuł zawiera informacje z modyfikacji. Twórcy serii Baldur's Gate nie byli autorami zawartości o której jest tu wspomina.

Sarah- Modyfikacja wprowadza postać przyłączalną o imieniu Sarah.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Zapytana o przeszłość Sarah wyjawi, iż pochodzi ze slumsów Wrót Baldura gdzie wychowywał ją ojciec, dopóki nie zginął z rąk rabusia gdy Sarah miała trzynaście lat. Po tym zdarzeniu zaopiekował się nią brat jej ojca, który był łowcą w Kniei Otulisko i nauczył jej wszystkiego co wiedział na temat natury i walki. Sama przyznaje, że woli towarzystwo drzew od ludzi, ale nie oznacza to że nie pomogłaby człowiekowi w potrzebie. Chociaż twierdzi, że jest zwyczajną kobietą, ty zastanawiasz się czy jest kimś więcej.

Miejsce spotkania[]

Sarah spotkamy na Wzgórzach Umar, w pobliżu ogra Madulfa, po drugiej stronie rzeki. . Nie przyłączy się jeśli główna postać ma zły charakter.

Pewnego razu, podczas pobytu w mieście pojawi się jej wujek i poprosi ją o pomoc bowiem został ugryziony przez wilkołaka i potrzebuje antidotum. Nie pozostanie nam nic jak udać się z Sarah do jej znienawidzonej matki i poprosić ją o lekarstwo, a następnie wrócić do wuja.

Występowanie[]

Advertisement