Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Nobber jest wieśniakiem mieszkającym w Nashkel. Jest to osoba bardzo gadatliwa i nie lubiana przez innych mieszkańców miasteczka, gdyż zaczepia wszystkich i zanudza swoją osobą.

Pozbycie się Noobera[]

Noober jest bardzo irytującą postacią gdy tylko zobaczy jedną z postaci gracza to do niej zagada będzie to robić średnio co parę sekund. Jego teksty nie wnoszą nic do rozmowy, a w pewnym momencie zaczyna się powtarzać. Można go zabić bez ryzyka zmniejszenia reputacji ani ataku ze strony straży. Jednak jeśli będzie się wystarczająco cierpliwym to w 32 odezwie, Noober stwierdzi że jesteś cierpliwy, a mu skończyły się już tematy do rozmów. Tym samym drużyna otrzyma 400 punktów doświadczenia. Można to przyśpieszyć samemu zagadując do postaci. Możliwe jest też zamienienie postaci w wiewiórkę przy pomocy różdżki polimorfii.

Ciekawostka[]

  • W Baldur's Gate II: Cienie Amn w Targowie można spotkać postać o imieniu Neeber, który zachowuje się jak Noober.
  • W Baldur's Gate: Siege of Dragonspea spotkać można postać zwaną Nüber, która również przypomina Nobbera.
  • Imię postaci pochodzi oczywiście od słowa "noob".
Advertisement