Baldur's Gate Wiki
Advertisement
Ten artykuł zawiera informacje z modyfikacji. Twórcy serii Baldur's Gate nie byli autorami zawartości o której jest tu wspomina.

Ninafer- Elfia wojowniczka z domieszką magicznych zdolności.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Ninafer lub Nina, bo tak każe na siebie wołać, jest strażniczką Mystry. Nie przepada za magią użytą w morderczych celach i walczy z przedstawicielami wrogich magicznie zamiarów. Nie rzuca zbyt wielkiego światła na swoją przeszłość, ale wspomina parę rzeczy. Była sierotą, ale dzięki interwencji ''Ojca'' Theriana wyszła na ludzi. Nie jest jej prawdziwym wujem, a właściwie nawet nie są spokrewnieni, ale Nina lubi go tak nazywać. Nauczył jej jak walczyć przy użyciu miecza i magii. Wuj Therian nauczył Ninę, iż magię trzeba respektować i nigdy nie nadużywać jej w celach osobistych.

Nina jest upartą, zdeterminowaną kobietą która tymi cechami łatwo wpada w tarapaty. Jest bardzo pobożna w stosunku do Mystry, można nawet powiedzieć że jest fanatykiem. Z elfiej perspektywy czasu Ninafer jest wciąż młoda i musi się wiele nauczyć. Jedną z takich rzeczy jest cieszenie się życiem i branie tego co ma ono do zaoferowania.

Wyruszyła z domu w poszukiwaniu celu swojego życia. Słyszała wiele plotek i opowieści na temat bohatera z Candlekeep i bardzo chce pomóc w odnalezieniu Imoen i schwytaniu Irenicusa.

Miejsce spotkania[]

Spotykamy ją w Miedzianym Diademie.

Ninafer nie ma żadnych zadań.

Występowanie[]

Advertisement