Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Neera jest pół-elfką, Magiem. Zamieszkiwała kiedyś Wysoki Las, jednak po nieudanej inkantacji czaru, którym zraniła parę osób uciekła stamtąd. Po drodze spotkała Turlanga, który zachęcił do podróżowania po krainach. Postać występują jedynie w grach Enhanced Edition.

Osobowość[]

Neera jest osobą o dość wybuchowym temperamencie.

Baldur's Gate: Enhanced Edition[]

Spotkać ją można w północnej części Beregost, gdzie ścigają ją Czerwoni Magowie, którymi przewodzi Ekandor. Neera użyje zaklęcia które sprawi że Ekandor zostanie teleportowany gdzie daleko od miejsca w którym się znajdujecie, ale nadal będzie trzeba stoczyć walkę z Czarodziejem z Thay oraz dwoma Ochroniarzami z Thay.

Wyspecjalizowanie[]

  • Kije +

Ekwipunek[]

Relacje w drużynie[]

  • Edwin - nie mogą być w tej samej drużynie.

Biografia[]

Zapytana o swoją przeszłość, NEERA mówi, że od wielu miesięcy ucieka od Czerwonych Magów. Wydaje się szybko myślącą i wygadaną dziewczyną, ale słyszeliście, że dzicy magowie są jednymi z najpotężniejszych użytkowników magii... tak długo, jak nie dojdzie do jakiegoś wypadku. Pomimo jej pogodnego, choć kapryśnego usposobienia, wyczuwasz, że przeszłość stale ją nawiedza. Tak bardzo, jak lubi korzystać z mocy dawanej przez dziką magię, wzbudza ona w niej również strach przed tym, co ta magia może na nią sprowadzić.

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear[]

Postać występuje w tej części gry.

Wyspecjalizowanie[]

  • Kije +
  • Proce +

Ekwipunek[]

Relacje w drużynie[]

  • Możliwy romans z główną postacią jeśli jest on mężczyzną.

Baldur's Gate II: Enhanced Edition[]

Postać występuje w tej części gry.

Wyspecjalizowanie[]

  • Kije +
  • Proce +

Ekwipunek[]

Relacje w drużynie[]

Biografia[]

Zapytana o swoją przeszłość, NEERA wzrusza tylko ramionami. Mówi, że zanim przybyła do Athkatli, przemierzała Wybrzeże Mieczy, ciesząc się awanturniczym życiem i unikając przy tym Zakonu Ośmiu Kosturów, organizacji zajmującej się ściganiem dzikich magów. O odległej przeszłości mówi niewiele, nie ukrywa jednak, że została wygnana z Wysokiego Lasu z powodu swojej dzikiej magii. Jest skora do śmiechu i pogaduszek, być może nawet zbyt skora, ale atakuje bez wahania, gdy tylko wyczuje, że jej wolność jest zagrożona. Jest niezwykle oddana idei ochraniania innych dzikich magów i gotowa jest zaryzykować w tym celu niemal wszystko.

Wygląd[]

Neera charakteryzuje się różowym kolorem włosów.

Cytaty[]

  • "Jestem z ciebie dumna."
  • "Nie podoba mi się, dokąd to wszystko zmierza."
  • "Zdecydowanie nie podoba mi się, dokąd to wszystko zmierza."
  • "Nie zniosę tego dłużej!"
  • "Zdajesz sobie sprawę, że jestem niestabilna i często bywam nierozsądna? No, to świetnie!"
  • "*ziewa* Mój umysł spowija mgła, gęstsza nawet niż zwykle. Możemy się... zatrzymać?"
  • "Nie mogę usiedzieć w miejscu... no nie mogę!"

Występowanie[]

Advertisement