Baldur's Gate Wiki
Advertisement
Ten artykuł zawiera informacje z modyfikacji. Twórcy serii Baldur's Gate nie byli autorami zawartości o której jest tu wspomina.

Nathaniel- Modyfikacja wprowadzająca postać przyłączalną, członka Płomiennej Pięści z Wrót Baldura.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Nathaniel krzywo się uśmiecha gdy pytasz o jego przeszłość. Jeden z tych ludzi, którzy zostali dotknięci twoim losem po powrocie do Wrót Baldura, a jego życie bezpowrotnie się zmieniło. W przeszłości wiernie służył Płomiennej Pięści, a teraz jego życie wypełnia mieszanka tajemniczości i nostalgii. Niemniej jednak, nie wygląda na kogoś kto żywi urazę do ciebie i nie wini za zabicie Sarevoka, twojego brata. Teraz jego celem jest pomóc najlepiej jak tylko potrafi.

Miejsce spotkania[]

Znaleźć go można w Dokach, nieco na wschód od wejścia do dzielnicy.

Nathaniel poprosi nas abyśmy udali się z nim do Budynku Rady Sześciu w poszukiwaniu jego przyjaciela Latimera, tam dowiemy się, że Latimer został aresztowany, ale uciekł z więzienia. Potem podczas podróży, w pewnym momencie pojawi się posłaniec, który każe nam się udać do Targowa, na spotkanie ze starym przyjacielem Nathaniela - Averym. Niedaleko zachodniej bramy spotkamy nasz obiekt poszukiwań, po rozmowie Nathaniel będzie zdruzgotany. Avery poinformuje go, że jego kochanek - Latimer, nie żyje. Jednak jakiś czas później, następuje zwrot akcji. Latimer żyje! A do tego przychodzi prosto do nas, nieważne gdzie się znajdujemy, pojawia się podczas podróży i chce zabrać Nathaniela. Nasz towarzysz jednak nie traci głowy. Uświadamia sobie, że Latimer to kawał drania, wyrzuca jego pierścień i każe mu odejść.

Występowanie[]

Ciekawostki[]

  • Nathaniel jest homoseksualistą
  • Jeśli nasza postać romansuje z Nathanielem, na Promenadzie Waukeen jest dwóch nowych kupców: Mayona i Asalie, można od nich coś kupić

urozmaicając nieco romans. Jeden z nich sam nas zaczepia, wystarczy przejść obok podczas romansu, próbuje nam wtedy wcisnąć śliczny, różowy kamień loun dla Nathaniela. U drugiego kupca można kupić ciastko.

  • Nie romansuje ze złodziejami
Advertisement