Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Przeklęty berserker +3 to potężny oręż, który jednak przez swoją główną wadę - wywoływanie szału bererkera u jego dzierżyciela, nie nadaje się do stosowania w większości przypadków, gdyż może spowodować ofiary w osobach postronnych lub członkach drużyny. Aby go zdjąć trzeba użyć czaru - Zdjęcie klątwy

Opis w grze[]

Jest to przeklęty miecz, który sprawuje się doskonale we wszystkich testach, poza ogniem bitwy. Postać, która wejdzie do walki, automatycznie wpada w szał i zaczyna zabijać wszystkich w pobliżu, do czasu, gdy walka się nie skończy lub nie straci przytomności. Broń ta jest zaiste bardzo potężna, ale jej właściciel musi podjąć decyzję czy warto ryzykować, czy też nie. Można się jej pozbyć tylko dzięki egzorcyzmom za pośrednictwem czaru Zdjęcie klątwy.

Baldur's Gate[]

W posiadaniu Brage, jest jednocześnie powodem jego szaleństwa. Miecz można zdobyć zarówno zabijając go lub rozwiązując jego zagadkę.

Baldur's Gate II: Cienie Amn[]

W posiadaniu Smaeluva Siekacza Orków, który przebywa w lokacji Promenada Waukeen w gospodzie Nora Siedmiu Doli wraz z kilkoma innymi awanturnikami.

Występowanie[]