Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Księżycowe Ostrze - lekki i jednocześnie całkiem silny miecz. Niestety może go używać jedynie Xan. Wciąż jest to bardzo użyteczna broń dla tego elfiego maga, gdyż zwiększa jego klasę pancerza oraz zapewnia ochronę przed ogniem, bez swojego właściciela ostrze jest bezużyteczna, a dodatkowo nie można go nigdzie sprzedać. Dostępny jest tylko jeden egzemplarz tej broni w grze.

Opis w grze[]

Tę potężną broń stworzyli płatnerze starożytnego Myth Drannor. Księżycowych ostrzy używano podczas długiego procesu wybierania władcy wyspy Evermeet. Księżycowe ostrze wybierało swego właściciela, a w przypadku tego miecza wybrańcem został elf Xan. Tylko on może używać tej broni - każda inna osoba nie zdoła jej podnieść. To Księżycowe ostrze zapewnia ochronę przed ogniem i modyfikuje klasę pancerza posiadacza.

Gdzie szukać[]

W grze znaleźć można tylko jeden taki miecz. Znaleźć go można na 4 poziomie kopalni w Naskhel w skrzyni Mulaheya, po jego pokonaniu. Jeśli nie zamierza się dołączać Xana do drużyny to nie mas sensu zabierać ze sobą tego miecza.

Występowanie[]

Advertisement