Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Kapłan Tempusa - podklasa kapłana.

Opis w grze[]

Choć Tempus, znany również jako Pan Bitew lub Młot na Wrogów, losowo przyznaje swe łaski, to jednak jego chaotyczna natura sprzyja wszystkim w równym stopniu. Lord Tempus potrafi bowiem jednego dnia stać po stronie walczącej armii, by następnego zwrócić się przeciw niej, gdyż taka jest natura wojny. Kapłanów Tempusa spotkać można po obu stronach konfliktu, albowiem nikt nie wie, komu w danej chwili sprzyjać będzie bóg wojny.

Specjalne zdolności:[]

  • Może rzucić Świętą moc, raz dziennie na pięć poziomów (zaczynając od jednego użycia na 1. poziomie).
  • Może rzucić Bitewny chaos, raz dziennie na dziesięć poziomów (zaczynając od jednego użycia na 1. poziomie).
    • BITEWNY CHAOS: Bitewny chaos zapewnia premie wszystkim sojusznikom, a kary wrogom, znajdującym się w promieniu 10 metrów od czarującego. Zaklęcie trwa jedną rundę na poziom rzucającego i w losowy sposób wpływa na Klasę Pancerza, punkty życia, TraK0, rzuty obronne, lub szczęście ofiary. Siła efektu rozpoczyna się od wartości 1 (5 punktów życia) na 1. poziomie i wzrasta o 1 (5 punktów życia) na każde sześć poziomów czarującego.

Ograniczenie:[]

  • Musi mieć charakter chaotyczny dobry, chaotyczny neutralny, chaotyczny zły lub prawdziwy neutralny.
Advertisement