Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Fechmistrz - podklasa barda.

Opis w grze[]

To doświadczony wojownik i łowca przygód, który swoje zdolności aktorskie wykorzystuje po to, aby stać się jeszcze bardziej onieśmielającym i budzącym strach. Jego styl walki zawiera w sobie elementy aktorstwa i pozerstwa, ale jest śmiertelnie zabójczy.

Specjalne zdolności:[]

  • Może poświęcić trzy punkty biegłości na walkę dwoma broniami.
  • Raz dziennie na cztery poziomy, począwszy od jednego użycia na 1. poziomie, może posłużyć się umiejętnościami Piruet ofensywny i Piruet defensywny.
    • PIRUET OFENSYWNY: przez kolejne cztery rundy fechmistrz porusza się z dwukrotną prędkością, otrzymuje premię +2 do testów trafienia i obrażeń oraz może wykonywać jeden atak na rundę więcej. Poza tym wszystkie ataki zadają maksymalne obrażenia. Nie można korzystać z Piruetu ofensywnego w połączeniu z zaklęciem Przyspieszenie ruchów lub Ulepszone przyspieszenie ruchów.
    • PIRUET DEFENSYWNY: przez kolejne cztery rundy fechmistrz zostaje przykuty do miejsca, zyskując premię +1 do Klasy Pancerza na poziom, do maksimum +10.

Ograniczenie:[]

  • Dysponuje tylko połową normalnej Wiedzy.
  • Umiejętność Kradzieży kieszonkowej na poziomie połowy normalnej wartości.