FANDOM

Faldorn jest człowiekiem, druidem i należy do Druidów Cienia, którzy by sprawdzić jej oddanie wysłali ją na Wybrzeże Mieczy by chronić przyrodę.

Osobowość Edytuj

Faldorn jest osobą strzegącą natury. Ochrona natury to pierwszorzędny cel w jej życiu. Poświęciła by wszystko i wszystkich byle równowaga w przyrodzie nie została zachwiana. Faldorn trzyma się bardziej na uboczu gdy pozostali mają cele niezwiązane z naturą. Jej uzależnienie przyrodą przekłada się na gargantuiczną nienawiść do miast, wiosk i wsi.

Baldur's Gate Edytuj

Można ją spotkać w lokacji Knieja Otulisko III, przebywa tam w kamiennym kręgu i jeśli przyjmie się ją do drużyny zapewni iż żaden z Druidów Cienia nie zaatakuje drużyny. Faldorn chce stawić czoło Żelaznemu Tronowi. Faldorn i Jaheira mimo że obie są druidami to za sobą nie przepadają, gdyż wyznają inne metody ochrony natury.

Wyspecjalizowanie BG1 Edytuj

  • Broń strzelecka +
  • Bronie obuchowe +

Wyspecjalizowanie BG1:EE Edytuj

  • Maczugi +
  • Strzałki +

Zdolności Edytuj

Ekwipunek Edytuj

Biografia: Edytuj

Zapytana o przeszłość, Faldorn stwierdzi, iż jest dzieckiem kobiety z Uthgardt Czarnego Kruka. Gdy była niemowlęciem, została darem dla enklawy Druidów Cienia i wychowywała się zgodnie z ich wierzeniami. Odłam tego zakonu bardzo agresywnie chronił przyrodę, często przemocą osiągając cele. Druidzi wiele sobie obiecywali po Faldorn i dlatego - gdy tylko wkroczyła w dorosłość - wysłali ją na Wybrzeże Mieczy, by sprawdzić jej oddanie ideałom. Jej niekończącą się misją stało się chronienie przyrody, bez względu na ryzyko śmierci jej lub kogoś innego.

Relacje Edytuj

  • Ona i Jaheira to największe przeciwniczki. Należą do odmiennych frakcji druidów.
  • Faldorn szanuje Corana, ponieważ on szanuje naturę.
  • Tiax jest zniesmaczony obecnością Faldorn.
  • Faldorn docenia Kivana za jego wkład w dobro natury.
  • Faldorn nienawidzi Kagaina, bo ignoruje naturę.
  • Wydaje się, że Khalid

próbuje dojść do pewnego rodzaju rozejmu z Faldorn, przyznając, że docenia jej szczerość, ale może stać się bardziej taktowna w swoich interakcjach z nim i Jaheirą. Faldorn jednak postrzega Khalida jedynie jako słabeusza, a zatem doskonały wybór małżonka dla Jaheiry, która według niej ma podobną naturę.

  • Faldorn uważa Minsca za równego sobie.
  • Ajantis nie pochwala postępowania Faldorn.
  • Dynaheir miesza Faldorn z błotem, druidka nie rozumie z jakiej przyczyny.

Rozgrywka/Gameplay Edytuj

Faldorn to podprzeciętna postać. Uzdrowicielka z niej kiepska, walczy kiepsko na dystans i w zwarciu. Jako jedyna druidka w grze posiada dostęp do zaklęć druida poziomu 5. Nie oznacza to jednak, że jest godna uznania. Jakby tego było mało, Faldorn ma strasznie mało punktów życia i łatwo ginie. Krótko mówiąc, postać nieprzydatna wcale.

Cytaty Edytuj

  • "Dlaczego ludzie zawsze muszą niszczyć dary Ojca Dębów?"
  • "Głupotą, Jaheiro, jest myśleć, że człowiek może współżyć z naturą nie przynosząc jej zguby."
  • "Jestem Faldorn. Szukam takich, co zechcą walczyć o świętość tej kniei."
  • "Miasta to wrzody na pięknym obliczu natury."
  • "Niedobrze mi się robi, gdy ktoś okazuje tak mało szacunku dla natury."
  • "Ojciec Dębów marszczy brwi, patrząc na nas."
  • "Ojcze Dębów, wybacz twojej zbłąkanej trzodzie…"
  • "Okazując współczucie, osłabiasz nasze bractwo."
  • "Śmierć jest naturalnym końcem, który wszystkich nas czeka."
  • "Wszystkie dzieci natury muszą czasem odpoczywać."

Baldur's Gate 2 Edytuj

Nie jest postacią, którą można kierować. Powiązana jest z wątkiem pobocznym i zadaniem dla druida. Po pokonaniu Żelaznego Tronu wyruszyła do Amn gdzie przejęła kontrolę na Gajem Druidów w pobliżu Targowa i radykalnie zmieniła jego metody działania. Nakazała zwierzętom atakowania okolicznych mieszkańców. Jest chroniona w swoim nowym królestwie. Jeśli postać gracza jest druidem to może wyzwać ją na pojedynek w innym wypadku może to zrobić Jaheira lub Cernd, bez druida w drużynie będzie trzeba stoczyć walkę ze wszystkimi druidami w Gaju. W wypadku walki druidów, Faldorn i jej przeciwnik tracą uzbrojenie i eliksiry z ekwipunku. Do tego kobieta przy poważnych obrażeniach zmieni się w panterę. Jakkolwiek Faldorn ginie na końcu tego zadania, a jej rządy przejmuje honorowy druid - Mistrz Verthan.

Występowanie Edytuj