Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Bub Snikt- Myśliwy z lokacji trakt do Nashkel. Poluje w tamtejszych regionach na ogry.

Baldur's Gate: Dark Side of the Sword Coast[]

Rodzina Buba Snikta pochodzi z niedalekiej Athkatli. Jego dziadek wsławił się wybiciem w pojedynkę bandy rozbójników, terroryzujących z warownego wzgórza niedaleko Akhatli okoliczne wioski. Ojciec, niewyróżniający się specjalnymi talentami człowiek, ciężką pracą i uporem dorobił się stanowiska kapitana straży miejskiej. Miał jednakże znacznie większe ambicje, które przelał na swego jedynego syna. Pod taką presją ze strony ojca i w cieniu sławy dziadka od najmłodszych lat Bub szkolił się na wojownika z miernym efektem.

Aby pomóc szczęściu syna ojciec kupił za niebotyczną cenę specjalne rękawice mistrzostwa. Tak wyposażony i zdesperowany Bub wyruszył na słynące z dzików i rozbójników Wybrzeże Miecza, aby stać się godnym swoich antenatów. Nie wróci do rodzinnego miasta, póki nie stanie się sławnym i bogatym wojownikiem.

Bub nie ma żadnego questu.

Miejsce spotkania[]

Bub kreci się gdzieś na zachodzie lokacji Trakt do Nashkel (tej pod Beregost z perspektywy mapy świata).

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Posiadając mod Big World of Baldur's Gate można przenieść Bub Snikta do drugiej części. Będzie się on znajdywać w klatce Jaheiry lub Minsca. Niestety, nie będzie miał banterów i wtrąceń.

Cytaty[]

  • Tak?
  • Jestem gotów
  • Hmm?
  • Czuje, że to miejsce mi się należy

Występowanie[]

Advertisement