Baldur's Gate Wiki
Advertisement

Branwen zamieniona w kamień - krótkie i proste zadanie, dzięki któremu szeregi drużyny będzie mogła zasilić kapłanka Branwen. Zadanie wykonać można w lokacji Jarmark w Nashkel.

Opis przejścia[]

W lokacji można spotkać niziołka o imieniu Zeke, obok niego stoi kobieta zamieniona w posąg - Branwen. Żeby wykonać zadanie nie trzeba rozmawiać w ogóle z niziołkiem, pod warunkiem że ma się przy sobie zwój Zamiana kamienia w ciało. Jeśli natomiast porozmawiamy z Zeke to powie nam on kobiecie zamienionej w kamień i doda, że akurat ma przy sobie zwój Zamiany kamienia w ciało. Jednak niziołek będzie sobie liczyć za ten zwój 500 sztuk złota. Lepszym rozwiązaniem jest udać się do pobliskiej świątyni i tam kupić zwój za około 100 monet.
Inną możliwością jest okraść niziołka lub zauroczyć go i użyć zwoju z przedmiotów podręcznych. Możliwe jest też zabicie go, ale to będzie wiązało się z utratą reputacji.
Użycie zwoju na posągu spowoduje odczarowanie kobiet. Branwen podziękuje za pomocą, ale jedyne co będzie mogła zaoferować to swoje towarzystwo w drużynie, jest ona neutralnym kapłanem Tempusa.

Advertisement