Baldur's Gate Wiki
Advertisement
Ten artykuł zawiera informacje z modyfikacji. Twórcy serii Baldur's Gate nie byli autorami zawartości o której jest tu wspomina.

Bardo Furfoot- Niziołek z Gullykin żądny przygód, który udał się z ziomkami na polowanie na smoka.

Baldur's Gate[]

Bardo Furfoot, niziołek z sennej wioski Gullykin, od małego cechował się niespokojną duszą. Dodatkowo naczytawszy się książek, zapragnął sam przeżyć kilka przygód. Inni mieszkańcy Gullykin z niepokojem kręcili głowami, patrząc na rozmarzonego ziomka.

Okazja nadarzyła się, gdy wioskę obiegła wieść o zbliżającym się Leśnym Smoku. Gandolar Szczęśliwa Stopa zorganizował grupę gotową powstrzymać smoka i był wśród nich również Bardo.

Miejsce spotkania[]

W piątym rozdziale kiedy Nashkel zagraża niebezpieczeństwo ze strony smoka musimy udać się na góry gibberlingów by go zabić. Niedaleko smoka spotkamy Gandolara Szczęśliwą Stopę z drużyną innych niziołków którzy wycofują się bo są za słabi. Pozostaje tylko Bardo którego można przyłączyć do drużyny.

Jedynym zadaniem Bardo jest zabicie zielonego smoka.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Posiadając mod Big World of Baldur's Gate można przenieść Bardo do drugiej części. Będzie się ona znajdywać w klatce Jaheiry lub Minsca. Niestety, nie będzie mieć banterów i wtrąceń.

Występowanie[]

Advertisement