Baldur's Gate Wiki
Advertisement
Ten artykuł zawiera informacje z modyfikacji. Twórcy serii Baldur's Gate nie byli autorami zawartości o której jest tu wspomina.

Auren Aseph- Modyfikacja wprowadza postać przyłączalną imieniem Auren.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn[]

Zapytana o przeszłość Auren milczy przez chwilę, po czym wyjaśnia, iż pochodzi z Beregost, które jest położone niedaleko twojego domu. Jedyna córka średniej klasy kupca i jego żony, Auren zaczęła pasjonować się władaniem miecza już w wieku czternastu lat. Teraz ma ledwo dwadzieścia lat, ale na podstawie jej zachowania możesz stwierdzić, że wiele już widziała w Faerunie. Zastanawiasz się tylko gdzie nauczyła się tak dobrze walczyć i dlaczego podróżowała po świecie w tak młodym wieku.

Miejsce spotkania[]

Auren zaczepi nas w Miedzianym Diademie i spyta czy może się do nas przyłączyć.

W drugiej części Auren nie ma zadań.

Pierwsze jej zadanie pojawia się w Tronie Bhaala to potrzebna jest jeszcze obecność Nalii w drużynie, z którą Auren musi prowadzić romans.

Podczas któregoś z odpoczynków pojawi się Arianna i Valinor, którzy będą chcieli namówić Auren aby wstąpiła do najemników, ta jednak odmówi. Jakiś czas po tym wydarzeniu pojawi się Valinor z paroma najemnikami, z którymi zaatakuje naszą drużynę, a jeszcze później Arianna, to spotkanie również skończy się walką, na koniec Auren rzuci się w ramiona Nalii żeby się wypłakać.

Cytaty[]

Występowanie[]

Advertisement